viernes, 10 de enero de 2014

Reflexions finals del PLE


A principi de curs se’ns donà a conèixer una nova eina que desconeixíem, o al manco jo. Symbaloo és una eina molt útil per poder tenir totes les planes web o la informació que més ens interessa o usam més durant el nostre dia a dia, per a aconseguir tenir-ho tot en un sol clic.

Els Entorns Personals d'Aprenentatge (PLE) són sistemes que ens ajuden a prendre el control i gestió del nostre propi aprenentatge. Ja que ens permeten comunicar-nos amb altres en el procés d'aprenentatge i gestionar el nostre aprenentatge, entre altres aspectes.

Com vaig publicar a l’entrada on vaig anomenar aquesta eina, Symbaloo seria un espai on creixeria per moments, degut a que hi he anat afegint noves planes que he anat usant al llarg del curs. Si vos interessa podeu tornar a consultar l’entrada  per recordar les prestacions de Symbaloo. Fes click aquí: Reflexions

Es pot observar que de principi fins ara hi ha hagut una evolució. Pens que és una eina molt útil ja que en pocs segons podem tenir totes les planes a la nostra disposició.

Amb el treball de tots els taller realitzats fins l’hora he pogut augmentar i millorar el meu PLE. L’evolució de la meves Webmix han estat les següents:

§ A l’apartat del personal si han produït alguns canvis.

§ A l’apartat del Webmix acadèmic, també hi he afegit una sèrie de planes web que trob interessants i que les he usades al llarg de l’assignatura:
-       Slideshare
-       Educaplay
-       PodOmatic
-       StoryJumper

ABANS ERA:


ARA ÉS:


§ A l'apartat d'RSS no s'ha produït cap canvi, perquè és un apartat que no uso.


En conclusió, gràcies a la captura inicial del meu PLE i la captura realitzada després d’un poc més de 2 mesos, podem veure la gran diferència que hi ha.

No hay comentarios:

Publicar un comentario